Vraag klant:

Herpositionering van Kinderfysiotherapie Venray. De praktijk is overgenomen door een nieuwe eigenaresse en er zal opnieuw richting bepaald moeten worden door middel van een strategisch traject.

Resultaat:

Het strategisch traject heeft een nieuwe richting bepaald als ook een vernieuwde positionering. De strategische reis is tevens de input geweest voor de verdere concept ontwikkeling. Onderdeel van deze concept ontwikkeling was een nieuw logo & website.

Dienst: Strategie & Concept Ontwikkeling
Uitvoering: Ideeënfabriek Christel Derkx & Bureau Springveer

Wat de klant zegt over de Ideeënfabriek:

“Christel en Maria hebben mij zeer goed geholpen om koers te bepalen met mijn bedrijf. Door buiten de kaders te denken hebben ze me verschillende mogelijkheden laten zien waar ik naartoe zou kunnen met mijn bedrijf en hoe ik dit zou moeten aanpakken. Dit proces wordt op een zeer prettige manier begeleid waarbij het einddoel niet uit het oog wordt verloren. Van nieuw logo naar nieuwe website en een stappenplan voor de komende jaren. Een echte aanrader voor iedereen die nieuw begint maar nog zoekende is hoe zichzelf op de markt te presenteren of juist al jaren bezig is en daardoor wat vastgeroest zit in het denkproces”

Floor Kooijman – eigenaresse Kinderfysiotherapie Venray

Terug naar Portfolio